Re: konfig do oceny [mocny komp do gier]

Autor: Michał <sdfsdf_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 22:52:35 MET DST

> No w zasadzie moze zle sie wyrazilem. Chce kupic jak najmocniejszego kompa
> do gier, do 4 tys PLN, bez monitora, myszek i innych pierdol jakie mam
> niezle juz teraz. W razie czego moge zrezygnowac z twardziela i jechac na
> obecnym 160 GB samsunga.

Kup komputer za 2000zł tak jak ja i resztę zostaw sobie na modernizacje za
rok dwa. Ja teraz czekam co pokaże ATI, jak nic szczególnego to kupuje
8800GT i za rok wymienię na coœ nowszego. Niema sensu pakować kasy w
hienda.

Mój konfig to:
E8400 lub jakiœ 4 rdzeniowiec Q9300 może
Palit 8800GT
4GB ram pewnie Patriot z radiatorami fabrycznymi
płyta za około 250-300zł na P35, jaka jeszcze nie zdecydowałem. Jak Ati
pokaże coœ ciekawego i taniego to kupuje z CF, a jak nie to może z SLI.
dysk 500 Segeita z 32MB cache.

W sumie mi to wyjdzie jakieœ 1700zł

Pozdrawiam