Re: Problem (prawdopodobnie) z twardym dyskiem - czym zdiagnozować?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 22:49:38 MET DST

Dnia 16.6.2008, mkonst napisał(a):

> Komputer klasy P4 z Win2000SP4 z wewnętrzną kartą tunera TV/FM nagrywający
> audycje radiowe na dysk. Od pewnego czasu zrywa nagrywanie w różnych
> losowych momentach. Podobna sytuacja zakończyła się kiedyś wymianą dysku. W
> tej chwili przeskanowałem dysk chkdsk-iem windowsowym potem HDD
> Regeneratorem i żaden z nich nie trafił na "bad sectory". Czym jeszcze
> przetestować dysk bo sądzę, że przyczyną problemów może być tylko dysk.

Rozumiem, że producenta i model dysku mamy zgadnąć?
Praktycznie każdy producent dysków (no może prócz Toshiba) udostępnia na
swojej WWW programy diagnostyczne - ściągnij i sprawdź.
Jeśli masz okazję to sprawdź z innym dyskiem (podłącz dodatkowo nawet
jakiś stary) - może się okazać, że to nie on sprawia problemy.

BTW. Robiłeś defragmentację? ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/