Re: laptop MSI? prosze o rade

Autor: quish <quish_at_interia.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 11:21:11 MET DST

michaça pisze:
> witam,
> przymierzam sie do pierwszego laptopa w zyciu, interesuje mnie cos na
> czym bede mogl np postawic Oracle 10 i poprogramowac w javie np w eclipse
> widze ze sa (wzglednie) tanie i wszystkomajace laptopy MSI, np:
>
> http://www.allegro.pl/item377355904_msi_vr610_tl60_2_2_0ghz_2gb_160gb_ati_x1270_bonus.html
>
> http://www.allegro.pl/item382543869_msi_vr610_x_096pl_tl_60_4gb_160gb_x1270_bt_bonus.html
>

> moje pytania brzmia:
> - gdzie jest haczyk\myk?
> - dlaczego sa tansze od konkurencji a maja tyle fajnych rzeczy jak 2-4GB
> [...]
Jestem posiadaczem msi GX610 - w cenie około 3000 zł dostałem to co u
konkurencji kosztuje 500-600 zł więcej. Na szczególną uwagę zasługuje
matryca -1680x1050 i to matowa na dokładkę. Jedyną istotną wadą tego
sprzętu jest obudowa - na błyszczących plastikach znać każde dotknięcie
palcami. Jeśli to dla ciebie nie problem to do samej pracy trudno mieć
zastrzeżenia. Acha, pod Ubuntu 8.04 wszystkie urządzenia na pokładzie
wykryły się i zainstalowały automatycznie, tylko sterowniki od grafiki
musiałem ręcznie uruchomić w menadżeże sterowników własnościowych.
W komplecie była Vista HP,ale nie instalka a jedynie obraz
zainstalowanej i skonfigurowanej (partycja recovery+ obraz na płycie).
Pozdrawiam