Re: Problemy z plytami Asus ?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 09:56:48 MET DST

Jan Strybyszewski schrieb:

> ONI utylizuja sprzet wysylajac do Polski :)
> Mowilem o cywilizowanym swiecie ze utylizuje a teraz
> okazuje sie ze to fajne pamiatki. Zobacz jakie ilosci i ceny osiaga
> takie Atarii Portfolio na ebayu a jakie u nas. Na allegro jest w tej
> chwili wiecej tych atarynek jak na ebayu,

Atari, Amiga, Spectrum - owszem, mozna to uznac za jakies pamiatki (jak
dla kogo).

Ale skupowanie uzywanego, kilkuletniego, ale sprawnego sprzetu to
zagadnienie, na ktorym niezle zarabia pare duzych firm.

Pewnie nie wiedziales, ze kazdego dnia opuszcza Polske kilka ciezarowek
zaladowanych kilkuletnim sprzetem (sprawnym lub prawie sprawnym, np.
padniety dysk)?
I jest to odsprzedawane pozniej z zyskiem w Niemczech czy Francji w
ilosciach hurtowych firmom, ktore wiedza, ze do uruchomienia
przegladarki, klienta poczty czy pakietu biurowego nie jest potrzebny
wielordzeniowy komputer z gigabajtami pamieci, a wystarczy "stary zlom"
za 50 euro.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org