Re: Problemy z plytami Asus ?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 08:12:05 MET DST

RadoslawF pisze:

> Te masy starego sprzętu na allegro to też tylko "przypadki
> jednostkowe" ? Weź mnie nie rozśmieszaj. :-)

ONI utylizuja sprzet wysylajac do Polski :)
Mowilem o cywilizowanym swiecie ze utylizuje a teraz
okazuje sie ze to fajne pamiatki. Zobacz jakie ilosci i ceny osiaga
takie Atarii Portfolio na ebayu a jakie u nas. Na allegro jest w tej
chwili wiecej tych atarynek jak na ebayu,

> Ewentualnie może napisz do ilu egzemplarzy liczysz jako
> przypadek jednostkowy do 10, 100, 1000 10 000 a może
> jeszcze więcej ?

Jednostkowe wystepowanie to kilka sztuk w miesiacu

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/