Re: laptop MSI? prosze o rade

Autor: michaça <toyota_at_pino.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 09:40:20 MET DST

> Z wyzej wymienionych modeli jednak nie polecam zadnego, ze wzgledu na slaba
> grafike, oraz cene innych lepszych modeli.
OK dzieki za info (na grafice to mi nie zalezy- byle sie okienka nie mulily w
X-ach) musi miec min. 2GB pamieci i proca dual core 64bit (to ostatnie to tylko
dla mojego samopoczucia oczywiscie ;-))
a jak jest z instalacja linuxa np centosa 5 lub fedory fc8 jesli taki laptop
jest kupiony z innym, preinstalowanym, linuxem albo z tym tzw DOSem tylko?