Re: laptop MSI? prosze o rade

Autor: news.ipartners.pl <esperanto_at_poczta.fm>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 09:02:21 MET DST

> witam,
> przymierzam sie do pierwszego laptopa w zyciu, interesuje mnie cos na czym
> bede mogl np postawic Oracle 10 i poprogramowac w javie np w eclipse
> widze ze sa (wzglednie) tanie i wszystkomajace laptopy MSI, np:
>
> http://www.allegro.pl/item377355904_msi_vr610_tl60_2_2_0ghz_2gb_160gb_ati_x1270_bonus.html
> http://www.allegro.pl/item382543869_msi_vr610_x_096pl_tl_60_4gb_160gb_x1270_bt_bonus.html
>
> moje pytania brzmia:
> - gdzie jest haczyk\myk?
> - dlaczego sa tansze od konkurencji a maja tyle fajnych rzeczy jak 2-4GB
> [...]

jakoscia nie odbiega od innych matryc tzn. ma te same zalety (jakosc
kolorow) i wady (odbijanie swiatla) co inne matryce ze szklana powloka.

MSI jest bardzo dobra firma ktora produkuje laptopy inne niz wszyscy. Taki
drobiazdzek jak klawiatura numeryczna przy matrycy 15,4 to jest rzecz ktora
dla niektorych ma decydujace znaczenie, a u innych jej ze swieca szukac.
Model GX600 jest chyba jedynym laptopem ktory posiada mozliwosc fabrycznego
podkrecenia procesora. Kupujesz model z procesorem T8300 2,4GHz i po
nacisnieciu jednego przycisku masz 2,88GHz i to wszystko w bardzo
atrakcyjnej oprawie.

Z wyzej wymienionych modeli jednak nie polecam zadnego, ze wzgledu na slaba
grafike, oraz cene innych lepszych modeli.
Z wyrobow MSI w podobnej cenie polecalbym
EX610 jesli stawiasz na platforme AMD za 2147zl
EX600 jesli stawiasz na platforme INTEL/NVIDIA za 2236zl
NOT MSI GX600 T8300/320/3GB/DVDRW/15.4"/VHP EXTREME EDITION - TURBOGE ...
jesli zas masz troche wiecej pieniazkow 3750zl

Chyba najlepsze ich ceny znajdziesz tutaj

http://www.sklep.koyto.pl/notebooki/MSI/

Pozdrawiam