Re: lenovo r61 - help

Autor: lukas_gab <lukas.gab_at_gmail.com>
Data: Sun 15 Jun 2008 - 20:29:31 MET DST

lelek pisze:
> Witam serdecznie
>
> Przepraszam za zamieszczanie kolejnego wątku z serii: "jaki laptop?", ale
> sam już dostaję świra w związku z ilością opcji nawet w obrębie jednego
> producenta.
>
> Jestem wstępnie zainteresowany zakupem komputera firmy Lenovo serii ThinkPad
> R61.Dlaczego?
> - Obecnie pracuję na starym i poczciwym IBM ThinkPad T22 i klawiatura jego
> mi baaardzo odpowiada,
> - poza tym ma on Trackball którym o wiele lepiej mi się operuje niż niz
> Touchpad

> [...]
literka e - to jest ekonomiczny czyli taki wykastrowany , ma mniej niz
"czysty" r61, natomiast i to chyba jest laptop korporacyjny chodz nie
jestem pewien gdzieś o tym czytałem , no i nie ma juz kolorowego loga
IBM ( w tym jest dusza :D ) tylko zwykły napis ThinkPad. Jak się myle to
poprawić mnie . Pozdro .