lenovo r61 - help

Autor: lelek <lelek_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Jun 2008 - 20:00:52 MET DST

Witam serdecznie

Przepraszam za zamieszczanie kolejnego wątku z serii: "jaki laptop?", ale
sam już dostaję świra w związku z ilością opcji nawet w obrębie jednego
producenta.

Jestem wstępnie zainteresowany zakupem komputera firmy Lenovo serii ThinkPad
R61.Dlaczego?
- Obecnie pracuję na starym i poczciwym IBM ThinkPad T22 i klawiatura jego
mi baaardzo odpowiada,
- poza tym ma on Trackball którym o wiele lepiej mi się operuje niż niz
Touchpad

Wybrałem R61 bo seria T nie jeast w moim zasięgu finansowym (max 3500pln
brutto). Niestety jest tyle wersji tego modelu że nie jestem w stanie wybrać
który mi najbardziej będzie mi odpowiadał. Oto moje wymagania:
- procesor dwurdzeniowy Intela Duo Core, Min,2GB
- matryca od 14" do 16"
- twardy dysk 160GB
- pamięć RAM min. 1024 MB ale z możliwością rozbudowy do 4GB
- karta WiFi
- komunikacja BT
- czytnik kart pamięci
- matryca - bez specjalnych preferencji: matowa czy "świecąca"
- minimum 3 porty USB
- napęd CD/DVD najlepiej nagrywarka dual layer
- system operacyjny MS VISTA Home Premium
- dwuletnia gwarancja (osoa prywatna)
- podświetlana klawiatura

Laptop będzie używany do:

- tworzenie amatorskich stron www
- prezentacji i wszystkiego co wiąże się z Ms Office
- obróbka zdjęć
- czasami może AutoCad itp,
- rzadko filmy i multimedia.
Mam jeszcze pytanie: czym różnią się notebooki serii ThinkPad R61
posiadające literę i lub e. Nie mogę znaleźć nigdzie opisu co wyróżniają te
literki od normalnej serii R61.

Dzięki za pomoc, szelie rady i sugestie. Ewentualna propozycja zmiany marki
także mile widziana

Pozdrawiam,

lelek