Re: Jaki HDD za max 220 zl?

Autor: Marek <marxjo_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Jun 2008 - 14:04:46 MET DST

> A ja mam dwa Seagate'y i obudowa potrafi czasem wpaść w drgania dość
> słyszalno-odczuwalne. Nie ma reguły, chyba każdy dysk może to zrobić o ile
> się ma odpowiednio baziewiastą obudowę ;)

MAsz rację, mam w obudowie 3 dyski Seagate-a od 80 do 300 GB i powiem ci że
nie montowałem ich w zatokach 2,5 cala tylko 3,5 cala na tzw "sankach". Nie
mam przez to drgań, a mocując je 2 zatokach 2,5 cala wszystko mi się
trzęsło.
Dodam, że nie mam badziewiastej obudowy, tylko CHiefteca LBX, a mimo to
dyski trzęsą się w zatoce 2,5...

Warto jednak wydać ok 8 zł na komplet sanek, no ale producent ich nie da,
bo tnie całkowite koszty zestawu :)