Re: BenQ FP241VW

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 13 Jun 2008 - 09:34:28 MET DST

Użytkownik "Andre" <andrehull@cut_poczta_this.fm> napisał w wiadomości
news:xn0frdbqc5o7x000@news.onet.pl...

> a co z DOSem?

Tez mialem 9800 Pro i przy polaczeniu tylko DVI karta sama to wykrywala i
zglaszala obraz na tym wyjsciu nawet juz podczas startu komputera (bios
itp.)

A o problemach z DVI (brak obrazu lub zanikajacy obraz) mozna duzo poczytac
na mva.pl - czasem wystepuje siakas niekompatybilnosc miedzy karta<>monitor.
Niestety nikt nie zna przyczyny takiego stanu rzeczy. Wiekszosc odpowiedzi
to "tak jest i trzeba z tym zyc" albo "zmien karte lub monitor". Pozostaje
Ci jeszcze polaczenie poprzez DSUB ktore wcale nie jest takie zle przy
obecnych nowych monitorach (ja nie widze roznicy).

--
rb