Re: BenQ FP241VW

Autor: -==- <bajbus_35_at_wyciacto.op.pl>
Data: Fri 13 Jun 2008 - 19:26:37 MET DST

Tomasz Fabiszewski kompulsywnie wyklepał(a) na klawiaturze:

> Użytkownik "-=<Bajbus>=-" <bajbus_35@wyciacto.op.pl> napisał w wiadomości

> Podłączając nowy monitor zmieniłeś opcję domyślnych monitorów. Kliknij w
> opcję identyfikacji monitorów jak pokaże ci się 2 to jestesmy w domu.
>
> To co opisujesz wskazuje na to , że karta ma dsub i dvi. Dsub jest
> nadrzędne a dvi podrzędne( miałem tak na 9800 pro ), dlatego obraz
> widzisz dopiero w windowsie jak załącza ci sie tryb klonowania obrazu.
> Nie widać obrazu z dvd , bo karta nie ma włączonego trybu theater mode
> dla drugiego wyjścia i nie wyświetla sekcji overlay na drugim wyjściu /
> [...]

Dzięki za odpowiedź pomogło co do trybu video faktycznie już jest :)
Niestety nie ma to wpływu na tryb DOS-owy (czyli start windows, konsole
naprawy sytemu czy wejście do BIOS-a)

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37