Re: [NTG] Problem z przypisami w Wordzie

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Thu 12 Jun 2008 - 22:52:07 MET DST

Dnia Thu, 12 Jun 2008 22:07:42 +0200, Jarek napisał(a):

> Witam, przepraszam ze tutaj pisze ale ta grupa jest chyba najpopularniejsza
> a mam problem z ktorym nie moge sobie poradzic, a musze to zrobic na jutro
> rano :(
> Robilem przypisy i przeklejalem nazwy ksiazek z pliku bibliografia, jak
> wklejalem to powiekszala mi czcionka przypisow i zamiast teskt przypisu
> zaznaczal sie tekst standardowy ( ad 1 na zdjeciu)
> Zaznaczalem wtedy cale przypisy i wybieralem z listy "teskt przypisu (ad 2
> na zdjeciu)
> Wtedy wszystko bylo ladnie tak jak powinno (ad 3 na zdjeciu)
> [...]

Jest jeszcze kilka innych popularnych grup. O szybownictwie, o dowcipach, o
seksie. A ta jest o sprzęcie. Odwiedzają ją ludzie, którzy mają problemy ze
sprzętem i tacy, którzy umieją na takie rzeczy poradzić. Dołożenie prefixu
ntg to tak jakby komuś nasrać na wycieraczkę i dołożyć napis "uwaga
-gówno". Naprawę są grupy offis-ie na, których otrzymasz lepsze odpowiedzi.
Ja Ci proponuję wymienić zasilacz.