[NTG] Problem z przypisami w Wordzie

Autor: Jarek <jarek77_at_gazeta.pl>
Data: Thu 12 Jun 2008 - 22:07:42 MET DST

Witam, przepraszam ze tutaj pisze ale ta grupa jest chyba najpopularniejsza
a mam problem z ktorym nie moge sobie poradzic, a musze to zrobic na jutro
rano :(
Robilem przypisy i przeklejalem nazwy ksiazek z pliku bibliografia, jak
wklejalem to powiekszala mi czcionka przypisow i zamiast teskt przypisu
zaznaczal sie tekst standardowy ( ad 1 na zdjeciu)
Zaznaczalem wtedy cale przypisy i wybieralem z listy "teskt przypisu (ad 2
na zdjeciu)
Wtedy wszystko bylo ladnie tak jak powinno (ad 3 na zdjeciu)
Ale jak poprawialem caly rozdzial to automatycznie wybieralem wszystkie
przypisy i jeszcze raz klikalem na "tekst przypisu" przez co powiekszyly mi
sie te cyferki w przypisach ( ad 4 na zdjeciu)
Czy wie ktos jak moge wrocic zeby przypisy wygladaly jak wczesniej z tymi
malymi cyferkami. Bede wdzieczny za pomoc
oto fotka
http://img168.imageshack.us/img168/1632/problemdb9.jpg