BenQ FP241VW

Autor: -==- <bajbus_35_at_wyciacto.op.pl>
Data: Thu 12 Jun 2008 - 19:58:27 MET DST

Witam!

Kupiłem monitor BenQ FP241VW i mam z nim dwa problemy,
które nie wiem czy wynikają z usterki monitora lub nie obsługiwania danych
trybów, czy mojej karty graficznej.
Problem polega na podłączeniu monitora kablem DVI dostarczonym
razem z monitorem. Po włączeniu komputera nie jest wyświetlany tryb
DOS-owy (nie można wejść do BIOS-u, nie widać wstępnego ekranu
startującego windowsa) obraz pojawia się dopiero po zadziałaniu sterowników
ekranu windows (pierwszy ekran w którym podaje się hasło użytkownika)
dalej praca w windowsie jest poprawna.
Drugi problem to odtwarzanie jakichkolwiek filmów DVD - nie widać
w ogóle obrazu, dotyczy to połączenia DVI.
Przy połączeniu D-SUB wszytko działa poprawnie jak na moim starym monitorze
CRT.
Karta to Sapphire Radeon X850XT Platinum Edition
Mam nadzieję, że za bardzo nie zagmatwałem sprawy.

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37