Re: Czy dyski są już do kosza?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 11 Jun 2008 - 15:17:42 MET DST

DFuser pisze:
> Sprawa się wyjaśniła.. Miałem w BIOSie wyłączone monitorowanie SMART
> (domyślne ustawienia w biosie są wyłączone!).

W większości biosów SMART jest wyłączone domyślne, producenci chyba nie
mają zaufania do tej technologii, albo boją się zalewu krytyki od
użytkowników początkujących, którzy nie potrafiliby sobie poradzić w
razie jakby SMART generował jakieś problemy. Zaawansowany użytkownik sam
sobie włączy to gdzie potrzeba. Tak mi się wydaje;)

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |