Re: Quad czy Core2Duo

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Wed 11 Jun 2008 - 07:37:57 MET DST

Będzie, ale w pracy z wieloma okienkami na raz i zwłaszcza jak uruchomisz Q6600@3GHz lub lepiej.

> zastosowanie adobe CS2: indesign skład - rózne kobyły / swiecenie itd. /
> serwer wydruku..
>
> czy jest generalnie sens ?

Hm... Sens jest wtedy, jeśli pomyślisz o przyszłości; oprogramowanie ma coraz większe wymagania,
jeśli chodzi o moc obliczeniową. 4 rdzenie są dwa razy wydajniejsze niż dwa w pracy z wieloma zadaniami na raz, jeśli tylko ta wydajnośćjest ci potrzebna.
Q6600 starczy na dłużej, IMO.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin