karta graficzna ktora pociagnie nowosci?

Autor: tg <123_at_abc.pl>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 23:05:10 MET DST

tak sobie zaczalem myslec, ze w koncu wypadaloby zlozyc sobie chociaz jeden raz
komputer w ktorym poza odkurzaniem nie bede grzebal (w znaczeniu nie najdzie
mnie
mysl ze zawsze chcialem miec XXXXX, czy tez ze grafika znowu mi w bioshocku
przycina, lub ze w sumie to kupilbym sobie crysisa, ale zagrac nie ma na czym)
i kupic komputer zlozony z czesci z gornej czesci polki sredniej ;) zamiast
najtaniej ale jak najwydajniej jak to zwyklem robic...

wyszlo mi tak:

obudowa Antec P182, osobna komora na zasilacz, filtry przeciwpylowe, same
pozytywne recenzje

zasilacz Corsair Memory 620W, w innym sprzecie mam taka sama 520 i spisuje
sie swietnie, tak samo same pozytywne komentarze w testach i recenzjach

hdd na system Raptor 74GB, hdd na reszte WD1000FYPS 1TB

ram 4x1GB Crucial BALLISTIX TRACER 8500

plyta ASUS RAMPAGE FORMULA na x48

procesor Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz, chcialem q9900 ale raz ze o 25%
drozszy a dwa ze podobno slabiutko sie kreci... a z czasem pewnie te kilkanascie
czy kilkadziesiat procent wydajnosci wiecej sie przyda

chlodzenie procesora zalmanem cnps9700 (jest juz cos *znaczaco* lepszego?)

i ostateczna sprawa - karta graficzna jakies 8800gt 1gb? 8800gts?

cos do pogrywania (najchetniej w 1680x1050) jak mnie czasem ochota najdzie ;)
ale bez jakiegos przeplacania za jeszcze kilka procent wydajnosci, i tak za
rok czy poltora karty znowu beda dwa razy wydajniejsze wiec najwyzej zmienie
jak mi fpsow braknie, tyle zeby na te dwa lata wystarczylo...

mysle o okolicach 700 pln, raczej niekoniecznie firmy 'dozbieraj' ;)

polecicie cos?