Czy dyski są już do kosza?

Autor: DFuser <dfuser_at_STOP.gazeta.pl>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 23:03:25 MET DST

Witam!

Dziś miałem przykra sprawę, komp się zawieszał, poobserwowałem SMART i
stwierdził że drugi dysk pada. Zawiesił się, zrestartowałem i już nie
dał rady zabootować. W biosie widział OK. No to rozkręciłem zasilacz i w
środku popuchnięte kondensatorki = wniosek: do wymiany.

Kupiłem dziś nowy zasilacz: Chieftec CTP-400-12G mam nadzieję że będzie
dobry. Podłączyłem dyski i oglądam SMART tam pełno błędów na dwóch dyskach:

http://rafb.net/p/Zz9eDL57.html

Czy to oznacza że dyski są już do kosza?

Piszę bo jako tako dyski chodzą normalnie.. backup danych oczywiście mam
zrobiony.

Poprzedni zasilacz to był ModeCom Feel 350W, 2 lata wytrzymał, był
cichutki i widocznie padł z przegrzania bo od samego początku było za
gorąco w zasilaczu..a sprzętu wcale nie mam dużo:

procesor PIV 3.06HT (512cache)
2x sieciówka Realtek8139
grafa: GF4 Ti4200
2x HDD 80GB
nagrywarka DVD
muzyczna jest na płycie głównej

Płyta główna wygląda moim zdaniem OK, żadne kondensatorki nie są
popuchnięte. Proszę o podpowiedzi co z tymi dyskami..

Pozdrawiam DFuser