Re: Ma³y.. - PODSUMOWANIE

Autor: Andrzej <Andrzej_at_Kozak.com.pl>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 22:44:15 MET DST

> Parê rzeczy na które ci±gle nie potrafiê "wy³owiæ" odpowiedzi:
> - co wchodzi w sk³ad kompletu z³acz w przypadku laptopa, czyli inaczej,
> brak jakiego z³acza bêdzie najbardziej dokuczliwy bior±c pod uwagê
> ³±czno¶c z Internetem w ró¿nych wariantach (z komórk± i bez) oraz
> przenoszenie danych (raczej czytanie DVD ni¿ nagrywanie)
> - czy laptop wymaga innych wersji programów ni¿ komputery stacjonarne,
> chodzi mi tu o Windows XP lub Vistê, MS Office i programy do odtwarzania
> filmów
> (tylko b³agam nie powtarzajcie "dyskusji" o wy¿szo¶ci Linuxa na Windows)
> [...]

Mam jeszcze jedno pytanie, nie wiem czy sensowne.
W tej chwili, na komputerze stacjonarnym, mam mo¿liwo¶æ ogl±dania i nagrywania
programów z telewizji kablowej przy pomocy karty telewizyjnej.
Wiem, ¿e istniej± karty, które pozwalaj± na ogl±danie telewizji z satelity.
Czy takie karty mo¿na tak¿e instalowaæ w laptopie i jakie mog³yby byæ orientacyjne
koszty samej karty i abonamentu?

Pozdr.
Andrzej