Re: Ma³y, tani laptop?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 08:29:48 MET DST

szerszen pisze:

> U¿ytkownik "Jan Strybyszewski" <gdzies@w.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> ze niby jaki on jest?
> wypasiony????
> troche smiechu z rana dobra rzecz, ale przesada to jest dobra w
> ogrodnictwie

Jasne.... dzwigaj wiec sobie 3 kg z³om na lecach dalej :)
eeePC jest naturalnym odrzuceniem koncepcji duzych laptopow.

> za 3 lata ten komputerek bedzie w cenie kalkulatora, juz mi teraz mojego
> f-s'a nie oplaca sie sprzedawac, bo dostalbym za niego smieszne
> pieniadze, a tak mam dodatkowy mobilny komuterek do netu i fot, a ten
> asusik juz teraz jest z poprzedniej epoki, a za 3 lata dobrze bedzie,
> jak bedzie dzialal, asusa laptopy niestety sa malo wytrzymale i jesli
> tylko sa uzywane normalnie, a nie od swieta, to dlugo nie pociagnie

Zawsze mnie rozbawiali ludzie ktorzy nie widzieli a powtarzaja bzdury
jak dzieci z forum onetu. WIdac nie dorosles jeszcze do eeePC.

Tylko zebys mi na uraz kregoslupa nie narzekal.

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/