Re: Ma³y, tani laptop?

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 08:19:25 MET DST

U¿ytkownik "Jan Strybyszewski" <gdzies@w.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:g2l2i3$hnl$1@news.onet.pl...

> A to niby czemu, ludzie kupuja laptopy z Pentium 90MHz za grosze.
> Nie widze powodu by WYpasiony 1GHz eeePC mial za 3 lata byc czyms innym
> niz jest teraz.

ze niby jaki on jest?
wypasiony????
troche smiechu z rana dobra rzecz, ale przesada to jest dobra w ogrodnictwie
 za 3 lata ten komputerek bedzie w cenie kalkulatora, juz mi teraz mojego
f-s'a nie oplaca sie sprzedawac, bo dostalbym za niego smieszne pieniadze, a
tak mam dodatkowy mobilny komuterek do netu i fot, a ten asusik juz teraz
jest z poprzedniej epoki, a za 3 lata dobrze bedzie, jak bedzie dzialal,
asusa laptopy niestety sa malo wytrzymale i jesli tylko sa uzywane
normalnie, a nie od swieta, to dlugo nie pociagnie