Re: Ma³y, tani laptop?

Autor: Andrzej <Andrzej_at_Kozak.com.pl>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 16:14:59 MET DST

> Kupuj±c normalnego notebooka bêdziesz mia³ do dyspozycji gniazdo PCMCIA
> albo ExpressCard, w które w³o¿ysz ma³y modem UMTS-owy dostêpny za
> z³otówkê w ofercie wszystkich operatorów GSM. Inne wyj¶cie, z którego ja
> korzystam, to ³±czenie siê poprzez BlueTooth z w³asnym telefonem
> komórkowym spe³niaj±cym rolê modemu. Zdecyduje kwestia kosztów za dostêp
> i posiadanego sprzêtu. A modemu USB do notebooka nie polecam, bo albo go
> bêdziesz klei³ ta¶m± do pokrywy, albo bêd± siê kabelki wlok³y pod
> sprzêtem.
Dziêki. A co my¶lisz o Dellach i co ewentualnie by¶ polaca³?
Podobno Delle mo¿na kupiæ tylko na firmê. Nie wiem czy to prawda.
Mo¿e móg³bym sobie co¶ takiego za³atwiæ (zamiast wynagrodzenia
od firmy), ale to wymaga³oby trochê zachodu, wiêc musia³by taki laptop
byæ zdecydowanie tego wart.

Pozdr.
Andrzej