Re: Dysk zewnetrzny USB

Autor: kleemat <kleemat_at_onet.eu>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 11:24:37 MET DST

Rafal M wrote:

> Na co zwracac uwage przy zakupie obudowy zewentrznej USB na HDD?

Na chłodzenie - te małe wentylatorki potrafią brzydko hałasować. Dobrze
jeśli radzi sobie w pełni pasywnie.

> Szukam czegos podpinanego na USB (tutaj do osob ktore korzystaja -
> jaki jest praktyczna wysokosc transferu?)

Niedużo - maksymalnie okolice 25-30 MiB/s. Jak zależy na prędkości
lepiej wziąść hybrydę USB/eSATA.

> Szukam czegos w cenie do 250 zl, wiec bedzie to pewnie obudowa z
> dyskiem 250-320GB.
>
> Co myslicie o produktach Buffalo?

Buffalo z tego co wiem żadnych dysków nie robi, więc żeby wiedzieć czego
się spodziewać musisz zorientować się co montują w środku. A najlepiej
oddzielnie załatwić dysk któremu się ufa i dodatkowo obudowę.