Re: Mały, tani laptop?

Autor: Andrzej <Andrzej_at_Kozak.com.pl>
Data: Sun 08 Jun 2008 - 20:43:35 MET DST

Dzięki za odpowiedzi.
Nie śledziłem tego tematu. Chciałbym niebawem kupić
mój pierwszy laptop, właśnie do tych celów, o których
pisałem - Internet i filmy. Nie chodzi mi o jakieś kino
domowe, po prostu chcę móc oglądać filmy.
Czy do tego powinien myć widescreen LCD?
Dźwięk stereo mi wystarczy.

O ile się nie mylę film zapisany na DVD można we
własnym zakresie zmieniać na DivX jakimś programem.
Czy w związku z tym bardzo traci się na jakości obrazu
i dźwięku?

Jeśli nie mały, tani laptop, to jaki inny polecalibyście
do tych celów?

Pozdr.
Andrzej