Re: Notebook 12.1" pod Linuksa

Autor: rmrmg <in_at_sign.atu.re>
Data: Sun 08 Jun 2008 - 18:50:07 MET DST

Dnia Sun, 08 Jun 2008 18:32:49 +0200, MadMan napisał(a):

> Zaprzeczasz sam sobie.

Czemu?

> Coś w stylu Eee PC nie będzie miało tak dużego dysku,

MSI Wind ma 80GB

> matrycy tym bardziej nie powinno to mieć większej niż 10 cali
> zapowiadane w Eee 1000. To nie jest przecież normalny notebook...

?

Chyba się nie rozumiemy więc, jeszcze raz powoli.
Zobacz na takie coś jak MSI Wind, poniżej wyciąg ze specyfikacji:

Wielkość ekranu: 10.2” (1024 x 600) LED
Procesor: Intel® Atom™ 1.6GHz
Pamięć operacyjna: 1024MB DDR2
Dysk twardy: 80GB 2,5”
Karta graficzna: Intel® GMA 950
Waga: Poniżej 1kg (bateria 3-komorowa)
Czas pracy na baterii: Do 7 godzin (bateria 6-komorowa)
Sugerowana cena brutto: 1299 PLN

Czym się to różni od "normalnego" laptopa? Jest mniejsze, lżejsze, ma
mniej wydajny ale bardziej oszczędny procesor i kartę graficzną,
pozostałe parametry niewiele gorsze od "normalnych" laptopów. No i
jeszcze cena jest dość niska.

Czego ja chcę? Tego co ma ten Wind ale z większą o 2 cale matrycą.

--
. JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
.   mail: rmrmg(at)wp(dot)pl     |   przy odpowiednim