Re: Notebook 12.1" pod Linuksa

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Jun 2008 - 19:00:48 MET DST

Dnia 2008-06-08 18:32, Użytkownik MadMan napisał:

> Zaprzeczasz sam sobie. Coś w stylu Eee PC nie będzie miało tak dużego
> dysku, matrycy tym bardziej nie powinno to mieć większej niż 10 cali
> zapowiadane w Eee 1000. To nie jest przecież normalny notebook...

1000 ma mieć większą obudowę niż dotychczasowe 70x/900.
Są różne UMPC rozmiarami porównywalne do EEE a mające normalny HD
i bardziej dzisiejsze procesory. Tyle że ceny to zaczynają się
od 4 lub 5 kzł.
http://www.allegro.pl/item362684925_ultra_mobliny_e2_umpc_1_6ghz_1_0gb_120gb_hdd_vista.html
Ewentualnie takie zamienniki EEE z twardymi dyskami:
http://www.allegro.pl/item375220768_umpc_aristo_pico_740_7_cali_40gb_1024mb_wifi_bt.html
Lub takie cudactwa:
http://www.allegro.pl/item377499010_gigabyte_m704_xp_home_umpc_stacja_dokujca_gratis.html

Pozdrawiam