Re: Zgrywanie z VHS -> AVI

Autor: darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl_at_anty.spam.ch>
Data: Sun 08 Jun 2008 - 15:10:07 MET DST

In news:g2gesa$t60$1@inews.gazeta.pl, *doman* wrote:

> probuje zarchiwizować stare nagrania na VHS w forme cyfrowa,
> posiadam karte tel Leadtek WinFast TV2000 XP Expert ,
> poprzez zlacze Multilink <-> wejscie svideo <-> kabel euro do
> magnetowidu,
> 1) problem jest taki ze w podgladzie tunera obraz jest CZARNO BIALY,
> probowalem jzu wszelkich ustawien programu ale nie moge "nabrac"
> kolorow, przestawialem juz wszystkie rodzaje sygnalu i inne
> ustawienia, interesuje mnie tylko zgrywanie nie podlaczalem nawet
> anteny,

Skoro kolorow nie ma, to sprawdz podlaczenie kabelka/pinu chrominancji.
Widac luminancja jest podawana poprawnie a chroma nie. Obstawiam
nieprawidlowe wlutowanie go we wtyczce EURO.
No moze nie do konca nieprawidlowe :) Po prostu wtyczka euro zakonczona
s-vhs nie jest dwukierunkowa. Jest inny pin wejsciowy i inny wyjsciowy.
Szczegoly ktore w googlu. Mozna to sobie naprawic dodajac przelacznik na
wtyczce. Zreszta bywaja takie kabelki gotowe.
Czesto tez dobrze jest w takiej wtyczce wlutowac kondensator ceramiczny
~470pF jak drga obraz (kolory szczegolnie).
Wszystko do wygooglania.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."