Re: SkaczÄ…cy obraz

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 08 Jun 2008 - 14:47:37 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "tg"
>sugerowalbym sprawdzic okolice (zwlaszcza tyl) monitora na okolicznosc
>wystepowania wszelakich urzadzen ktore moga powodowac zaklocenia
>elektromagnetyczne,

Raczej nie s±dzê. Nie zmieni³o siê nic w tym zakresie w ostatnim czasie.
(a poza tym, raczej chyba te zak³ócenia wp³ywa³yby na pozycjê w obu
p³aszczyznach).

>ew. oczywiscie test na innym kompie moze cos nie tak z sygnalem

No niestety, chwilowo nie mam w domu klaptopa.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Bob,  you  have  any grenades left? Throw me
\  Kruk@epsilon.eu.org   / one...