Re: Gigabyte GA-MA78GM-S2H na AMD780G

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 08 Jun 2008 - 09:52:30 MET DST

m7marek pisze:
> Athlon64 LE-1640 1MB BOX 45W

Kup najtańszego X2, ceny są śmieszne a wydajność pozwoli na znacznie
dłuższą, komfortową pracę. Również RAM - przy dzisiejszych cenach i
rosnących wymaganiach wszelkiego oprogramowania (zjawiska ze sobą
połączone) nie ma najmniejszego sensu kupować mniej niż 2 GB (koszt 100 zł).

> Zawsze bylem przeciwnikiem zintegrowanych grafik, ale na razie nie
> potrzebuje tego typu wydajnosci.

I słusznie.

> Ale mam pytanie czy w przyszlosci dolozenie
> karty i wylaczenie wbudowanej grafiki, nie bedzie spowalniać systemu? Jakie
> sa mniej wiecej straty pocentowe wydajnosci płyt z wbudowana grafika?

Nie ma żadnych strat, płyta ze zintegrowaną kartą graficzną to bardzo
dobry wybór - szczególnie zbudowana na układach AMD.

> Slyszałem, ale nie wiem czy to prawda ze w przypadku dolozenia radeona,
> dolozona karta i wbudowana moga sie wspomagac uzywajac crosfire. Ktos to
> potwierdzi?

Ano mogą, chociaż to raczej tylko ciekawostka i nie traktuj poważnie
tego typu funkcjonalności, nie powinna być ona wyznacznikiem przy zakupie.

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |  http://www.psylo.xin.pl