Gigabyte GA-MA78GM-S2H na AMD780G

Autor: m7marek <m7marek_at__o2.pl>
Data: Sat 07 Jun 2008 - 22:39:24 MET DST

witam

Uszkodzila mi sie przy czyszczeniu stara poczciwa płyta ECS KZVZA3 (5 razy
pika i sie wylącza) no i jestem zmuszony do zakupu płyty, choc własciwie jej
wydajnosc wraz z A1700+@2100 i sdr512MBcl2 i radkiem9200 mi jeszcze
wystarczała.
Nie mam w tej chwili duzych wymagan co do wydajnosci, bo w tej chwili tylko
internet i filmy, ale chciałbym miec mozliwosc przyszłej rozbudowy, wiec
AM+.
Przymierzam wiec sie do zakupu:
Gigabyte GA-MA78GM-S2H na AMD780G
Athlon64 LE-1640 1MB BOX 45W
GoodRam 1G 800 cl5

Zawsze bylem przeciwnikiem zintegrowanych grafik, ale na razie nie
potrzebuje tego typu wydajnosci. Ale mam pytanie czy w przyszlosci dolozenie
karty i wylaczenie wbudowanej grafiki, nie bedzie spowalniać systemu? Jakie
sa mniej wiecej straty pocentowe wydajnosci płyt z wbudowana grafika?
Slyszałem, ale nie wiem czy to prawda ze w przypadku dolozenia radeona,
dolozona karta i wbudowana moga sie wspomagac uzywajac crosfire. Ktos to
potwierdzi?

z gory dzieki za pomoc

--
m7marek