Re: Asus eee ktoś ma, ktoś używa?

Autor: Jan Strybyszewski <ktos_at_w.pl>
Data: Sat 07 Jun 2008 - 21:57:02 MET DST

GK pisze:
> Witam,
> Jak w temacie. Interesuje mnie czy to fajny sprzęcik i czy faktycznie da
> się na nim cokolwiek robić i jak się sprawdza w praktyce.

Jest ok, pod warunkiem że używałes laptopa i stwierdziłeś "a gdzie mnie
z tym klockiem". Ja zmieniłem mojego Compaqa dualcore który może i fajny
ale zabrałem go se sobą na dwa wyjazdy i stwierdziłem ze te 3kg to za
dużo. Natomiast mój Asusik ma te niezaprzeczalna zalete ze jedzi ze mna
24h w plecaczku jest wielkosci ksiazki wazy 1 kg i co najwazniejsze
uruchamia sie w 20 sekund WINXP dzieki SSD, dwa raz szybciej niz
dualcore. Niezaprzeczalna zalete jest iz moge go trzymac w powietrzyu
jednak reka a druga pisac. Przy 9 calowym da sie nawet czytac PDF
trzymajac go otwartego jak ksiazke.

Co do obaw o dysk SSD spokojnie owszem liczba cykli ograniczona ale ten
produkt nie pozyje tych 10 lat przeciez. Ja dolozylem mu 2GB RAM za
130zl i wywalilem swapa z windowsa. (Sa tacy co z 512MB tez wywalaja)

I kupilem 8GB SDHC ktore sluzy mi za dysk na programy i dokumenty.

Po 2 tygodniach kocham juz mojego nowego przyjaciela i smieje sie z
posiadaczy PDA ktorzy internet ogladaja przez dziurke od klucza na
wysiwetlaczu wielkosci znaczka pocztowego.

Jesli uzywasz czesto laptopa i stwierdzasz ze to strasznie wielki i
ciezki grat , UMPC jest wlasnie dla Ciebie