Re: Asus eee ktoś ma, ktoś używa?

Autor: Netx <user72cutitout_at_go2.pl>
Data: Sat 07 Jun 2008 - 23:36:44 MET DST

Rozważam zakup (chyba wersji 900), i mam pytanie co się dzieje jak zaczynają
się błędy na tym dysku? Czy jestem o tym informowany w jakiś sposób? Albo
czy mogę sprawdzić czy nie zaczynają się robić błędy?
Oraz czy dysk SSD ma jakiś system realokowania błędnych sektorów?

Chodzi mi o to że codziennie robię backup, więc jak zaczną się błędy to
mógłbym wrócić to backupu z poprzedniego dnia i przerzucić się na inny
komputer. Natomiast byłoby dla mnie katastrofą gdyby dane zaczęły się psuć
bez mojej wiedzy.

Drugie pytanie ile czasu można na nim pracować na baterii (zastosowanie
programy do nauki angielskiego: Profesor Henry i SuperMemo - obciążenie
pewnie prównywalne jak w edytorze tekstu + okazyjnie wymowa słówek przez
głośnik) ?

Pozdrawiam,
Marek