Re: dell bee ?

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Jun 2008 - 14:38:21 MET DST

Cóż, nie wiem jak to jest z nowymi modelami, ale jak się przyglądam
krytycznie swojemu C640, to wykonanie ma cokolwiek takie sobie.

Często w sieci pojawia się opinia o doskonałej jakości obudowy, u mnie jest
plastik-fantastik który się wygina, napręża i ogółem jest dość przeciętny.
Matryca ma odciśnięty w widoczny sposób joystick i touchpad. Pokrywa chodzi
już dość luźno - ciężko mi ustawić ją w pozycji różniącej się mocniej od 90
stopni tak, żeby się nie rozłożyła (lub złożyła) samoistnie. Do tego grzeje
się czasem niemiłosiernie i nie jest przy tym zbyt cichy.

Co jak co, ale widziałem w międzyczasie laptopy innych marek i poza
medionami dużo gorzej od mojego Della nie wyglądały.

Trzeba jednak oddać sprawiedliwość że różne smaczki, patenty i prezencja
wizualna stoją bardzo na plus. Ale szału nie ma.

--
Kapsel
  http://kapselek.net