Re: dell bee ?

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 22:35:15 MET DST

> czy Wy-uzytkownicy Della tez cos takiego macie ?,bo nie wiem czy
> reklamowac
> !?
 Ja tak mam w D820 i kolega w D830 ale inny kolega w D630ATG nie ma takiej
szczeliny.

Swoją drogą D820 mam już ponad rok i w niczym ta szczelina mi nie
przeszkadza a może nawet jest specjalnie zrobiona jako otwór wentylacyjny
:-]. Trzeba się powstrzymać od jedzenia nad laptopem bo o piciu nie wspomnę
tylko dlatego, że zalanie jest groźne dla 95% notebooków.
Zresztą raz na jakiś czas można laptopa rozkęcić i oczyścić.

Pozdrawiam
Darek