Re: dell bee ?

Autor: Cez__134 <Nuniez__23_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 22:30:40 MET DST

> wszystkie delle tak maja, w kazdym razie wszystkie latitude z serii 5, 6 i
8

hmm.. moge powiedziec ze jesli chodzi o wykonanie to tu mnie zawiedli... (
mam na mysli klawiature i jej wkomponowanie w reszte ) nie chodzi mi o to ze
jest taka duza szpara..ale o to ze kurz i inne ustrojstwa beda sie
gromadzily nie miedzy klawiszami,lecz pchal sie do srodka...
No nic..zobaczymy jak bedzie z funkcjonalnoscia reszty skoro Dell-to Dell:)

CeZ