Re: starzenie się notbooków

Autor: Sanctum Officium <wytnij.to_at_wytnij.to.>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 21:01:02 MET DST

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <gdzies@w.pl> napisał w wiadomości
news:g2ahqb$l5a$1@news.onet.pl...

> No to schowaj swojego desktopa codziennie do szafy po pracy na nim :)
> A tak juz calkiem serio to czekam na desktopy ciche tanie

Co to za problem? Ciche wiatraki i kompa nie słyszysz.

W desktopie możesz mieć, co zechesz. W laptopie nie masz wyboru, jesteś
skazany na masówkę i kompromisy. Kupiliśmy niedawno komputery do firmy.
Chcliśmy wydajności, dużo RAM-u, szybki, ale niekoniecznie duży dysk, karta
grafiki bez znaczenia, tania obudowa, miały być bardzo ciche. No i są.
Wydajne procki, 4 GB RAM, tania obudowa, tania karta grafiki 128 MB, bo nam
taka wystarczy, cichy zasilacz Chieftek, ciche wiatraki na procki po 160 zł
za sztukę (wybrane naprawde ciche) i duży, drogi monitor (iiyama 20" na
PVA). W laptopie bym miał albo wszystko super (jak na laptopa, bo i tak
nieporównywalne z desktopem), albo wszystko średnie, albo wszystko gówniane.
W desktopie dobierasz każdą część w zależności od potrzeb. Oszczędzasz na
tym, czego nie potrzebujesz, inwestujesz w to, co potrzebujesz. Masz przez
to tani komputer, spełniający wszystkie Twoje wymagania. Nie do osiągnięcia
w laptopie.

MK