Grzejacy sie HP DV2000

Autor: Grzegorz Nowak <ahpuch_at_o2.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 01:06:03 MET DST

Witam,
Z nieznanego mi powodu laptop grzeje sie coraz bardziej. Ogladalem radiator nie jest jakis szczegolnie brudny, wiatrak pracuje
norlanie, plynnie wlacza sie gdy cpu sie nagrzeje (zaraz po zaladowaniu windowsa ;) Nie wiem czy jestem paranoikiem czy cos innego
ale 90'C dla cpu i 120'C gpu w stresie (everest) to dla mnie zbyt duzo zeby trzymac laptopa na kolanach bez specjalnego odzienia.
Nadaje sie to do poslania na gwarancje czy lepiej nie tracic czasu? Pacjent dmucha GORACYM powietrzem, na 100% nie jest to wina
wyschnietej pasty na procu, do tego wszystko chodzi stabilnie tylko nie da sie go trzymac blisko ciala to mozna sie poparzyc.

Acha jest jeszcze cos; kostki ramu sa cieple, dosc cieple. Nigdy wczesniej nie spotkalem sie z tak grzejnym ramem, nawet na
grafikach. Wszystko to wyglada bardzo dziwnie. Laptop ma niecale pol roku.

--
pozdr