Re: Zestaw płyta + procek

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 23:22:52 MET DST

Osobnik posiadający mail brunon99@MIELONKA.o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Jakieś masz niszowe wymagania :). Na kąputroniku znalazło tylko
> takiego Asusa: M2NBP-VM CSM NVIDIA Quadro NVS210S. Ma 4xATA, 4xSATA i
> jest pod AM2. Nie wiem, czy nie łatwiej sobie kupić płytę najeżoną
> złączami SATA i dokupić przejściówek na PATA.

no niestety - niszowe - bo duzo komponentów ma zostac ze starego kompa (2
dyski i DVD).
Niemniej widze ze przejsciowki sa na allegro po 20 zł wiec rzeczywiscie
ilosc zlacz ATA przestaje miec znaczenie.
Tak wiec pytanie - co taniego (plyta + procek) z VGA?

> O intelach Dual Core zapomniałeś, są w podobnych cenach jak te
> najtańsze X2 i też są fajne.

A jak one sie maja wydajnosciowo w stosunku do C2D oraz do porownywalnego
cenowo Athlona X2?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
można jeść w miejscu publicznym ;-)"
DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"