Re: Zestaw p³yta + procek

Autor: BrunoN Bluthgeld <brunon99_at_MIELONKA.o2.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 09:37:41 MET DST

Budzik wrote:

> Niestety zaden nie spe³nia warunku posiadania mozliwosci podlaczenia 4
> urzadzen ATA!

Jakie¶ masz niszowe wymagania :). Na k±putroniku znalaz³o tylko takiego
Asusa: M2NBP-VM CSM NVIDIA Quadro NVS210S. Ma 4xATA, 4xSATA i jest pod
AM2. Nie wiem, czy nie ³atwiej sobie kupiæ p³ytê naje¿on± z³±czami SATA
i dokupiæ przej¶ciówek na PATA.

> Oczywiscie zapomnialem dodac ze glownym kryterium jest jeszcze cena, wiec z
> tego co widze w gre wchodzi raczej zestaw na AMD, bo najtanszy Athlon X2
> kosztuje 175 z³, a Pentium C2D 325 wiec prawie dwa razy drozej.

O intelach Dual Core zapomnia³e¶, s± w podobnych cenach jak te najtañsze
X2 i te¿ s± fajne.

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo