Re: Dla szukających taniego laptopa :)

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 18:19:56 MET DST

Dnia 2008-06-05 14:15, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

> Oczywiscie nie ma na swiecie zlodziei bo onmi nie kradna tylko zabieraja,

Oczywiście jak zwykle bzdury piszesz.
Jak dla mnie to kwestie kto jest a kto nie jest rozstrzyga
niezawisły sąd a nie troll z usenetu.
Ale oczywiście masz prawo do swojego zdania.

> WY towarzysze to macie fajne podejscie. To co powiecie jest prawda
> objawiona i tylko taka, moze jakis ukaz wydacie :)

Fakt dyskutuje z fanatykiem automatem przydziela mnie
do grona komunistów ?
Bo na faktu pisania takiego samego bełkotu na temat kradzieży
równocześnie w wielu postach jak rozumiem nie skomentujesz.

Pozdrawiam