Re: Błąd nagrywania płyty 8,5 GB

Autor: TRUX <_at_[itotez>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 00:23:37 MET DST

qwerty pisze:

> Napęd ci zdycha.

Chyba nie jest to do końca słuszna diagnoza. Jeśli chodzi o płyty 4.7 GB
napęd działa bez zająknięcia. Praktycznie nie pamiętam żebym
kiedykolwiek miał jakieś zagwozdki z nagrywaniem. Mam tego LG już ponad
3 lata i jeszcze nie było żadnych "wtop" przy nagrywaniu normalnych płyt
DVD-R(niezależnie od tego kto był producentem). Jedyny kłopot jaki
miałem to TDK DVD RW po przepałce w innej nagrywarce (liteon). Potem
zaczął mi sprzęt widzieć tą płytę jako 2.4x zamiast 4x jak fabryka dała.
Co dziwniejsze, sprzęt zaczął tak samo widzieć nawet płyty wyjęte prosto
z folii (TDK). Problem zniknął przy użyciu verbatima czy esperanzy, te
płyty widziane są prawidłowo i nie ma z nimi żadnych kłopotów.
Ciekawostka przyrodnicza co?