Re: Dla szukających taniego laptopa :)

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 17:54:58 MET DST

On Wed, 4 Jun 2008, Jan Strybyszewski wrote:

> No chyba nie sadzisz ze kupi :)

  Ale idzie o to, że oszustwo, szalbierstwo, przemyt i inne takie
też nie są "czynami dobrymi", a jakoś odróżnia się je od *kradzieży*.
  Ba, nawet rozbójnika (a rozbój *jest* kradzieżą!) na ogół rozróżnia
się owym precyzyjnym określeniem (że rozbójnik znaczy).

  Dlaczego chcesz więc nazywać złodziejem kogoś, kto popełnia czyn,
który z kradzieżą się *nie* kojarzy?

  Znaczy celowo i umyślnie dajesz powód od skutecznego (zarówno
w rozumieniu logiki jak i *powszechnym* rozumieniu czym jest
kradzież: "zabrali mi i nie mam, znaczy ukradli") podważania
że w ogóle coś się stało?
  :O

> Czasami sa nielegalne

  Już to dziś widziałem: "uwaga na nisko przelatujące kwantyfikatory" :>

pzdr, Gotfryd