Pytanie o czytniki-panele.

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 16:23:57 MET DST

  Witam!
  Pytałem jakiś czas temu, wniosków nie mam, widzę że w międzyczasie była
jedna krytyczna opinia co do aerocoola:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/23271891af87b3c1

...ale prawdopodobnie mowa była o innym modelu, mnie by interesował powerpanel:
http://www.aerocool.us/p-peripheral/powerpanel/powerpanel.html
(może autor zechce skomentować "dlaczego" uważał że toto do kitu jest,
wdzęczny będę)
...a w rezerwie jest:
http://www.pentagram.pl/produkty/pamieci_flash_czytniki/czytniki_kart_pamieci/panel_przedni_pentagram_freezone_p_7305_b

  Pytanie:
- czy ktoś miał z tym do czynienia i może powiedzieć, jakie to ma
  transfery na slotach CF i SD?
- j.w. czy obsługuje SDHC?

  Dla porządku:
- interesuje mnie czytnik i SATA, przy czym pozostaje sprawa zasilania
  (Aerocoolowy ma, Pentagramowy nie ma)
- regulatory wentylatorow i inne bajery nie są mi potrzebne

pzdr, Gotfryd