Re: Dla szukających taniego laptopa :)

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 14:02:22 MET DST

On Wed, 04 Jun 2008 09:24:17 +0200, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>Po prostu trzeba *szoku*, żeby uświadomić bezprawność czynu.
>Ktoś nazwany złodziejem może się zastanowi.

Albo, przeciwnie, uzna, że skoro debata przeniosła się na terytorium
nonsensu, to niech tam sobie idzie sama.
Nie, żeby nie było, nie mam nic przeciwko nazywaniu piratów
złodziejami, o ile jednocześnie autorów licencji na soft zaczniemy
nazywać nazistami. Jak szaleć, to szaleć.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com