Re: Dla szukających taniego laptopa :)

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 09:46:30 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Jan Strybyszewski"
>
> Nie. Po prostu naruszenie praw autorskich to nie kradzież. Podobnie jak
> nie jest to morderstwo, ani gwałt zbiorowy. To też przestępstwo, ale
> inne.

Zalezy .... czasami moze to byc kradziez np nosnika lub wykorzystanie
cudzego klucza a tak jest chyba zawsze w piratach. Wyludzenie uprawnien
aktywacyjnych tez brzmi niezle

> Nie odróżniasz dzieła od egzemplarza dzieła.
> To tak na początek.

Marudzisz. w takim Iranie to niedlugo Windows moga zdelegalizowac

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/