Re: temperatura sempron 3400+ mobile

Autor: Jarosław Grzyb <grzybu123_at_o2.pl>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 23:11:33 MET DST

"Radek" <nby_ciach@o2kropka.pl> wrote in message
news:g23uo2$848$1@node1.news.atman.pl...
> Witam
> mam lapka asus a6m i cos mnie tknelo zeby sobie speedfana odpalic... no i
> troszki sie zmartwilem. Wprawdzei speedfan nie rozpoznal dokladnie miejsc
> skad sa pomiary ale same wartosci sa sugestywne:
> local temp 51C
> remote temp 48C
> hd0 44C
> temp1 29C
> core 45C
> core 71C
>
> podejrzewam ze ostani core to rdzen procka.. czy nie jest mu troche za
> cieplo?
> [...]

Mam podobny problem na LG W1 pro - lapek strasznie się grzeje zwłaszcza
jeśli coś bardziej "chłonnego" się robi i niestety jedyne, co wymyśliłem na
tę przypadłość poza włączeniu w biosie opcji chłodzenia na maksa, to trzymać
dolną pokrywę na wysokości chociaz 0,5 cm, opierając np. na książkach (i
wiadomo, że nie trzymać na niczym miękkim jak np. na łóżku).

Pozdrawiam

--
Jarosław Grzyb <grzybu123_at_o2.pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/