Re: dlaczego ... notebok...

Autor: Jarosław Grzyb <grzybu123_at_o2.pl>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 23:09:24 MET DST

"Cez__134" <Nuniez__23@poczta.onet.pl> wrote in message
news:g240la$8ok$1@news.onet.pl...
> Witam..
>
> Nosze sie z zamiarem kupienia laptopa.Swoich farowytow ograniczylem do
> dwoch:) lenovo T61 i Dell... odpadl Sony Vaio..( cena ,cirka 4 tys )
> I co mnie zastanawia.. otoz ciezko trafic laptopa z tv outem ?!...
> dlaczego
> nie montuje sie tv outow w notebokach ?...
> Ja bym z tym nei mial problemow.. d-sub-em zawsze moge sobie tv podpiac
> ..ale juz obejrzec z ojcem np jakis film u niego na starszym tv nie da
> rady
> ..bo nei ma tv-out...
>
> pozdrawiam

> [...]

TV-Out to już dawno temu nawet na jednej z pierwszych kart AGP 4x nie miałem
(wtedy juz było SVideo), a do do lapków to zdecydowana większość ma SVideo i
to nawet nie koniecznie tych z średnich półek, a idąc dalej aktualnie spora
grupa telewizorów ma już normalne złącza monitorowe...

Pozdrawiam

--
Jarosław Grzyb <grzybu123_at_o2.pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/