Re: Bad sektory a gwarancja

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 11:13:35 MET DST
Message-ID: <g2321g$ahi$2@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Tue, 3 Jun 2008 08:50:56 +0200, Latet napisał(a):

>> przykład przy pomocy programu diagnostycznego producenta dysku (do
>> pobrania za darmo z ftp), MHDD
>
> Jak interpretować wyniki skanowania programem MHDD?
> Tam jest podana liczba sektorów odczytywanych w czasie
> z danego przedziału. Jakie są "normy"?
>
> Mam teraz ciekawy problem - dysk Samsung HD403LJ - już trzeci,
> tzn. pierwszy był padnięty (bad sectrory), dostałem nowy, również
> padnięty (bad sectrory), po raz kolejny reklamowałem i dostałem ten
> trzeci, który co chwilę się zacina na parę sekund (czemu towarzyszą
> bardzo głośne stuki głowicy), natomiast wszelkie testy oraz SMART
> nie wykazują kompletnie nic, więc nie mam jak go zareklamować.
>
> Dzieki,
>
> latet

Zasilacz albo zaśniedziała/przypalona wtyczka od zasilania. Typowe.

-- 
+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Received on Tue Jun 3 11:15:30 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 03 Jun 2008 - 11:51:01 MET DST