Re: Bad sektory a gwarancja

Autor: Latet <latet_at_spam.pl>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 08:50:56 MET DST

> przykład przy pomocy programu diagnostycznego producenta dysku (do
> pobrania za darmo z ftp), MHDD

Jak interpretować wyniki skanowania programem MHDD?
Tam jest podana liczba sektorów odczytywanych w czasie
z danego przedziału. Jakie są "normy"?

Mam teraz ciekawy problem - dysk Samsung HD403LJ - już trzeci,
tzn. pierwszy był padnięty (bad sectrory), dostałem nowy, również
padnięty (bad sectrory), po raz kolejny reklamowałem i dostałem ten
trzeci, który co chwilę się zacina na parę sekund (czemu towarzyszą
bardzo głośne stuki głowicy), natomiast wszelkie testy oraz SMART
nie wykazują kompletnie nic, więc nie mam jak go zareklamować.

Dzieki,

latet